כל מוצרי גרנייה בעולם קיבלו את התו הרשמי של תוכנית ה'ארנב הקופץ' (Leaping Bunny) של ארגון Cruelty Free International - הארגון המוביל בעולם, הפועל להפסקת ניסויים בבעלי חיים ולקידום תקן "זהב" למוצרים אלה.

התוכנית 'הארנב הקופץ' מחייבת מותגים לחקור באופן פורנזי {על ידי שימוש בראיות מדעיות} את כל שרשרת האספקה שלהם, בכלל זה את כל חומרי הגלם וכל המרכיבים, באם אחד מהם נוסה על בעלי חיים. האישור ניתן לכל המוצרים המוגמרים של המותג - מוצרים בודדים או פריטים בפני עצמם לא יכולים לקבל אישור.

גרנייה דרשו לקבל הצהרות מיותר מ-500 ספקים, שרוכשים למעלה מ-3,000 מרכיבים שונים בכל רחבי העולם. במשך חודשים רבים גרנייה ו-Cruelty Free International עבדו יחדיו על מנת לאמת את הראיות האלו ולוודא ולהבטיח שכל מוצר בתיק הגלובלי של גרנייה יכול להציג באופן רשמי את לוגו 'הארנב הקופץ' של ארגון Cruelty Free International – הסמל היחיד המוכר בכל העולם אשר מסמל מוצרים נטולי אכזריות. התהליך המחמיר הזה מבטיח שהצרכנים יכולים לקנות את המוצרים של גרנייה בביטחון מלא, בידיעה שהם עומדים בקריטריונים המחמירים של הארנב הקופץ.

"גרנייה הוא מותג עולמי המוכר לכולנו. העבודה עימם בכדי לסייע לשים קץ לניסויים בבעלי חיים עבור מוצרי קוסמטיקה וההכרזה הרשמית שמוצרי המותג נטולי אכזריות על פי התוכנית 'הארנב הקופץ' של ארגון Cruelty Free International היא ציון דרך אמיתי. התהליך ארך חודשים רבים, אבל גרנייה בדקו בקפדנות כל ספק וכל מקור ואנחנו בטוחים לחלוטין בתוצאות."

מישל ת'יו, מנכ"לית Cruelty Free International

"גרנייה מחויבים לעולם אשר מתנגד לניסויים בבעלי חיים משנת 1989. קבלת האישור הרשמי של ארגון Cruelty Free International במסגרת תוכנית 'הארנב הקופץ' היא אבן דרך אמיתית שהייתה תמיד חלק חשוב במשימת 'יופי ירוק' Green) (Beauty שלנו. היום, גרנייה עושים צעד ירוק נוסף לקראת הפיכת המותג למותג מחויב באופן מוחלט, בר-קיימא לחלוטין, ושקוף לגמרי, המעניק יופי ירוק לכולנו."

אדריאן קוסקאס, הנשיא העולמי של גרנייה

אג'נדה סביבתית "יופי ירוק"

ההכרזה הזו מגרנייה מגיעה לאחר שנה של ציון דרך עבור המותג.
בשנת 2020 גרנייה הכריז על יוזמת 'יופי ירוק' Green Beauty של גרנייה, גישת קצה לקצה מוחלטת לקיימות. מטרתה היא לשנות כל שלב בשרשרת הערך של גרנייה ולהפחית את ההשפעה הסביבתית של המותג.

עוד על יופי ירוק

הידעת?

שאלה: קניתי מוצר של גרנייה, אבל אני לא רואה את הלוגו של Leaping Bunny. האם זה מוצר ללא ניסויים בבע"ח?

אנחנו פועלים במרץ לעדכן את האריזות שלנו שיציגו את הלוגו, אבל אנחנו לא רוצים להרוס אריזות בשביל זה, לכן אנחנו מעדכנים את האריזות שלנו צעד אחר צעד. אבל אל תדאגו, כל המוצרים שלנו (עם או בלי הלוגו) מאושרים רשמית על ידי ארגון ה-Cruelty Free International, תחת התוכנית Leaping Bunny.

מהו ארגון ה-Cruelty Free International, ומדוע גרנייה בחר לשתף פעולה עם ארגון זה?

Cruelty Free International פועל לשים קץ לניסויים בבעלי חיים בכל רחבי העולם. הארגון חוקר וחושף את מציאות החיים של בעלי חיים במעבדות, ומאתגר את מקבלי ההחלטות לחולל שינוי חיובי עבור בעלי החיים, ולדגול ולתמוך במדע טוב יותר ובחיים נטולי אכזריות.
הארנב הקופץ של Cruelty Free International הוא תקן זהב מוכר בכל העולם למוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח אישי ולמוצרי ניקוי לשימוש ביתי. זהו הלוגו הבינלאומי היחיד אשר מחייב חברה להטמיע מערכת ניטור בשרשרת האספקה supplier monitoring system שמטרתה לבדוק את שרשרת האספקה עד לרמה של יצרן המרכיבים ולוודא שלא מתבצעים ניסויים בבעלי חיים, לוודא הקפדה על מדיניות מועד עצירת הניסויים, ולוודא שביקורות בלתי תלויות שוטפות מתבצעות על מנת להבטיח עמידה בכל ההיבטים האלה.
מסיבה זו אנו מאמינים שהתוכנית מציעה לצרכנים את הערובה הטובה ביותר שהמותג עושה כל שביכולתו לבדוק בקפדנות את רשת האספקה שלו באופן שוטף, ושהוא מחויב להפסיק את הניסויים בבעלי חיים בשרשרת האספקה שלו.

מדוע גרנייה קיבלו את האישור של התוכנית 'הארנב הקופץ' רק עכשיו?

גרנייה מחויבים לעולם ללא ניסויים בבעלי חיים משנת 1989, אבל אנחנו יודעים שכיום עלינו ללכת רחוק עוד יותר. על-כן עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם Cruelty Free International כדי לקבל את אישור תקן הזהב ולהרגיע את הצרכנים שלנו בכל רחבי העולם. גרנייה הוא מותג שעובר שינוי אמיתי, החל משיפור ההשפעה הסביבתית שלנו וכלה בקבלת האישור הרשמי של 'הארנב הקופץ', אנחנו רוצים לנקוט כל צעד נדרש כדי להפוך למותג מחויב אמיתי.

מה היה התהליך וכמה זמן הוא לקח?

על מנת להשיג את סטטוס 'הארנב הקופץ' מותג נדרש לקבל ראיות מכל ספק, שיהיה נתון אחר כך לביקורות קבועות. גרנייה דרשו לקבל הצהרות מיותר מ-500 ספקים, שרוכשים למעלה מ-3,000 מרכיבים שונים עבור המותג מכל רחבי העולם. במשך חודשים רבים גרנייה ו-Cruelty Free International עבדו יחדיו על מנת לאמת את הראיות האלו ולוודא ולהבטיח שכל מוצר בפורטפוליו הגלובלי של גרנייה יכול להציג באופן רשמי את לוגו 'הארנב הקופץ' Leaping Bunny המוכר בכל העולם של ארגון Cruelty Free International.גרנייה עבדה עם ארגון Cruelty Free International במשך חודשים רבים כדי לאשר את ההוכחות הללו ולהבטיח שכל מוצר בתפריט המוצרים של גרנייה העולמית יוכל להציג את הלוגו עם ההכרה הבינלאומית, ה- Leaping Bunny של ארגון ה-Cruelty Free International.

איך אני יכולה לדעת אילו מוצרים מאושרים על ידי ארגון Cruelty Free International?

היום כל המוצרים של גרנייה, בכל העולם, מאושרים באופן רשמי על ידי ארגון ה-Cruelty Free International תחת תוכנית ה-Leaping Bunny.
כל מוצר יציג את הלוגו של ה-Leaping Bunny על האריזה שלו בתהליך הדרגתי.
התוכנית Leaping Bunny דורשת ממותגים לחקור באופן פורנזי את כל רשת האספקה שלהם, כולל את חומרי הגלם והמרכיבים, ולוודא שלא נוסו על בעלי חיים. כדי לקבל את אישור הארגון, כל המוצרים של המותג חייבים לעמוד בדרישות ולא ניתן לאשר מוצרים או פריטים בודדים.

מדוע לוגו הארנב הקופץ על האריזות הוא ירוק, כאשר הוא בדרך כלל ורוד או שחור?

לוגו הארנב הקופץ שנמצא על האריזות שלנו הוא הלוגו האמיתי שקיבל תוקף רשמי על ידי ארגון Cruelty Free International. אנחנו בחרנו לשנות את הלוגו לירוק למטרות גרפיות בלבד.

האם לוגו הארנב הקופץ פירושו שלמוצרים של גרנייה יש גם תו תקן אורגני?

אישור הארנב הקופץ ותו תקן אורגני הם שני דברים שונים. הסדרה שלנו Garnier Bio, וסדרת Ultra Doux Bio קיבלו תו תקן אורגני של אקוסרט ECOCERT תחת התוכנית 'קוסמוס אורגניק' Cosmos Organic וגם אושרו רשמית על ידי Cruelty Free International תחת התוכנית 'הארנב הקופץ'.

מעבר לאישור של Cruelty Free International תחת התוכנית 'הארנב הקופץ', מה גרנייה עושים על מנת להגביל את ההשפעה הסביבתית של המוצרים שלהם?

יוזמת 'יופי ירוק' Green Beauty של גרנייה היא גישת קצה לקצה מוחלטת לקיימות. מטרתה היא לשנות כל שלב בשרשרת הערך של גרנייה ולהפחית את ההשפעה הסביבתית של המותג.
למידע נוסף היכנסו לדף זה