ארבע בקבוקי מיסלרים גדול ארבע בקבוקי מיסלרים בינוני

מים מיסלריים - תכשיר ניקוי הפנים שכבש את השוק!

מי שנחשף אל מים מיסלריים, כבר נכבש ברשתו של הניקוי העדין אך המשוכלל הזה. קראי כדי לגלות עוד על טכנולוגיית המיסלר, ומהם המים המיסלריים המתאימים לך ביותר לפי סוג עורך.

מים מיסלריים - תכשיר ניקוי הפנים שכבש את השוק!

מים מיסלריים כבשו את השוק בסערה וגם לך מגיע להנות מניקוי הפנים האולטימטיבי!
מי שנחשף אל מים מיסלריים, כבר נכבש ברשתו של הניקוי העדין אך המשוכלל הזה. מי מיסלר הם תכשיר לניקוי יומיומי המשולב עם הסרת איפור, שמתאים לכל סוגי העור. בגלל מרקמו העדין (מים!), הוא מתאים במיוחד לבעלי עור רגיש, בין אם שמן ורגיש ובין אם יבש ורגיש. קהל הצרכנים הנאמן למים מיסלריים הולך וגדל, וכמוהו גם ההיצע. למותג טיפוח הפנים גרנייה, חמישה סוגים של מים מיסלריים, כל אחד מהם מותאם במדויק לצורך ספציפי אחר. אם כן, מהם מים מיסלריים, מתי כדאי להשתמש בהם ומה מקומם בשגרת הטיפוח?

ראשית, למה בכלל לנקות?
במהלך היום, נדבק לעור הפנים לכלוך רב. זיהום האויר, עישון, איפור, כל אלה חוסמים את הנקבוביות. בלילה, העור מתפנה להתחדש ולהשתקם. על מנת לסייע לו לבצע זאת ללא הפרעה, עלינו לסלק ממנו את שאריות הלכלוך, להסיר את האיפור ולחטא את העור.
מים מיסלריים הם מים המכילים רכיבים מזעריים הנקראים מיסלים, ומכאן שמו של המוצר. אותם מיסלים "ממגנטים" את הלכלוך והאיפור החוצה, ומנקים ביעילות את הפנים. שיטת הניקוי פשוטה: מטפטפים מספר טיפות של מים מיסלריים על פד צמר גפן, ומנקים את העור בתנועות הצמדה והסרה. בצורה זו, אנו מאפשרים לאותם "מגנטים" לפעול (תנועת "ניגוב" תפחית את היעילות)
יתרונות:
בשל המרקם העדין, המים המיסלריים מתאימים לכל סוגי העור, וידידותיים במיוחד לעור רגיש. הם לא מגרים/ מעוררים אלרגיה ואין ביכולתם "לחבל" בכל מצב עור.
שמירה על אלסטיות העור: בשל התנועות העדינות שמלוות את הניקוי במים המיסלריים, אנו בעצם מפחיתים את הפגיעה בגמישות העור לאורך זמן. ניקויים אחרים, הדורשים שפשוף, גרגור והקצפה, עשויים לגרות את העור וגורמים "להתעסקות" עמו יתר על המידה- דבר הפוגע בגמישותו.
המבחר הרחב מתאים לצרכים רחבים: כל סוג עור ימצא מענה מדויק בסדרת המים המיסלריים של גרנייה.

המבחר: איך אדע מה מתאים לי?
מים מיסלרים ורודים (קלאסיים): לניקוי והסרת איפור, מיועד לכל סוגי העור כולל עור רגיש. ללא בישום.
מים מיסלרים כחולים (פיור אקטיב): לניקוי, טיהור והסרת איפור, מיועד לעור מעורב עד שמן, עור רגיש.
מים מיסלרים צהובים (דו-פאזי): לניקוי והסרת איפור עמיד. מיועד לכל סוגי העור כולל רגיש.
מים מיסלריים ורדים: לניקוי, הסרת איפור, והשבת הזוהר לעור פנים עמום.
מים מיסלריים BIO דרדר כחול: לניקוי, הסרת איפור, והרגעת העור. מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש.

מדוע מים מיסלריים דו פאזיים הם דבר הכרחי?
אם אתם משתמשים באיפור עמיד, נניח- במייק אפ לכיסוי פצעונים שמקורם בהפרשת שומן עודפת; או להסוואת אדמומיות שמקורה בעור יבש ומגורה, סביר להניח שתתקלו בבעיה כאשר תנסו להסיר את האיפור מפניכם: מסיר איפור דו פאזי רגיל יותיר אתכם בתחושה שמנונית, ויש גם צורך לנקות אחריו את הפנים עם ניקוי רגיל. הניקוי עשוי לגרות את עורכם הרגיש יתר על המידה, בעיקר אם מדובר בסבון ג'ל או בסבון גרגירים. בנוסף, "ההתעסקות" היתרה עם העור עשויה לפגוע באלסטיות שלו לאורך זמן. הפתרון: ניקוי עדין, המותאם למצב העור הרגיש שלכם, שמכיל בתוכו אלמנטים דו פאזיים שיפרקו ויסירו ביעילות את האיפור העמיד בו השתמשתם.
בניגוד למסיר איפור דו פאזי קלאסי, השימוש במי מיסלר דו פאזיים של גרנייה מייתר את הצורך לנקות שוב את העור, או לשטוף אותו אחר כך. ככה פשוט: מספר טיפות על צמר גפן, הסרה וניקוי בתנועות טפיחה קלות, וזהו. הכל ירד ואתם נקיים; בפעולה אחת זריזה וקלה.
אם אינכם משתמשים כלל באיפור עמיד, תוכלו לבחור באחד מארבעת המיסלריים האחרים שבסדרה, לפי סוג העור והתוצאה הרצויה.

תזכורת: איך אדע מה סוג העור שלי?
על מנת לבחור את בקבוק המים המיסלריים המדויק עבורנו, עלינו לדעת מהו סוג העור שלנו. אבחון סוג העור הוא משימה פחות מורכבת ממה שנהוג לחשוב. בבואנו לאבחן, יש להתייחס למרקם העור ולהברקות שומניות:
-עור פנים רגיל: עור פנים מושלם. פשוט ככה. ללא חספוס, שומניות, פצעונים או יובש נראה לעין.
-עור שמן: מתאפיין בשכבה שומנית, שמופיעה על כל איזור הפנים. לעיתים ההברקה מלווה בפצעונים, אך לא תמיד.
-עור מעורב: הברקה שומנית רק על חלק מהפנים, בדרך כלל באיזור ה- T. אם האיזורים האחרים חלקים ללא תחושה מיוחדת, אזי עורכם מעורב-רגיל. במידה והאיזורים שאינם שומניים מרגישים או נראים יבשים, או שעורכם מעט מתוח ו"צמא", עורכם מעורב- יבש.
-עור יבש: לא אופייני לגילאים צעירים בדרך כלל, אך בהחלט קיים גם ביניהם. ניתן לזהותו על ידי סימני "מתיחה" דקיקים בעור, קשקשת (קילופים) או אדמומיות במרקם גס או מחוספס, שלרוב מלווה בגירוי.

אז ניקיתי והסרתי איפור בעזרת מים מיסלריים, מה השלב הבא?
שגרת טיפוח נכונה כוללת 3 שלבים: ניקוי, טיהור ולחות.
מים מיסלריים נופלים בקטגורייה הראשונה, דהיינו- הניקוי. אחרי שהסרנו את האיפור והלכלוך, חשוב לחטא את עור הפנים על ידי שימוש במי פנים. מי פנים מכווצים את הנקבוביות ומגנים מפני חדירת לכלוך ומזיקים לעור, מחזירים את הלחות לפנים ומותירים את העור רך ונעים. אני ממליצה על שימוש במי פנים בעלי רכיבים פירותיים, שפועלים כנוגדי חימצון נגד הרדיקלים החופשיים שפוגעים לנו בעור.
לבסוף, חשוב מאוד למרוח קרם לחות, כדי להזין את העור ולהשלים את הטיפוח. גם בעלי עור מעורב או שמן חייבים למרוח לחות! עור שמן מפריש שומן, שנוצר ע"י בלוטות החלב בעור. לחות היא מים. אם נייבש עור שמן ולא נחזיר לו מים, העור ייצר שומן רב אפילו יותר, כדי לחפות על החסר.

מאת: עדי פרג'י, מדריכה ראשית גרנייה