אישה עם שיער מתולתל צפוף אישה עם שיער מתולתל צפוף

מכהה לבהיר: מברונטית לבלונדינית

האם חלמת להיות בלונדינית, אבל פחדת לנקוט בצעד הראשון?

האם חלמת להיות בלונדינית, אבל פחדת לנקוט בצעד הראשון?
שמעת שבלונדיניות נהנות יותר והשתוקקת להחליף את המראה הכהה שלך בתסרוקת בהירה שטופת שמש? להלן מספר דברים שעלייך לדעת! שמעת את האזהרות, את מכירה את העצות ואנחנו כאן כדי להגיד לך:
הכול נכון!

מכהה לבהיר: מברונטית לבלונדינית

שיער צבוע לבלונד הוא מחויבות עצומה, מחויבות שכדאי שתשקלי ברצינות לפני שאת מעזה לעשות את הצעד, אבל ברגע שעשית אותו, החיים שלך ישתנו! אז, בראש ובראשונה, באיזה צבע בלונד כדאי לך לבחור? אם את נוקטת בצעד דרמטי שכזה, עלייך להיות בטוחה שהבלונד מתאים לך. מהו גוון עורך? חיוור, בינוני או כהה? גוון העור שלך קר או חם? כל אלה לוקחים חלק בהחלטה איזה בלונד מתאים לך ביותר. צהוב, כחול וירוק מתאימים לאנשים עם גון עור קר, מכאן, לנשים בעלות עור בהיר עם גוון עור קר יתאים בלונד-פלטינה בהיר. אם גוון העור שלך חם יתאימו לך יותר אדום, ורוד וכתום, לכן, כדאי שתתרחקי מבלונד-אפור ותנסי את גווני הזהב והקרמל.

אנו ממליצים לך להסתכל בסדרת צבעי הבלונד לשיער של גרנייה כדי לקבל רעיונות נפלאים על צבעי שיער קבועים על מנת להתמקד בגוון המתאים לך. זכרי, השינוי מברונטית לבלונדינית הוא לא תהליך מהיר. יש לחמצן את השיער שלך, לצבוע אותו, לשוב ולחמצן אותו, לשוב ולצבוע אותו וכך הלאה, עם הרבה טיפולים מרככים ומטפחים בדרך, לפני שתקבלי את הצבע המושלם לשביעות רצונך. זה לוקח זמן, אז אל תירתעי מצבע הביניים, הוא רק צעד קטן לעבר המראה הבלונדיני עליו חלמת!