בחורה עם שיער מתנופף על רקע כחול בחורה עם שיער מתנופף על רקע כחול

כל כמה זמן ניתן לצבוע מחדש את השיער?

מה מרווח הזמן המומלץ להמתין בין צביעה לצביעה? בכתבה הבאה תגלי

כל כמה זמן ניתן לצבוע מחדש את השיער?

כעיקרון, את יכולה לשנות את צבע השיער שלך בקביעות, אבל כדאי שתזכרי כמה עצות מרכזיות:

ראשית, צביעת השיער היא בכל זאת תהליך שיש בו מידה מסוימת של נזק ולכן לא מומלץ לצבוע את השיער לעיתים קרובות מידי.

שנית, תעבדי עם השיער שלך, לא נגדו...

כאשר את צובעת את השיער שלך, את חושפת אותו לכימיקלים רבים שחודרים לעומק הנקבוביות שלו. פירושו של דבר שהשיער שלך נהיה יבש יותר ויכול להישבר בקלות, לכן הוא דורש אחרי התהליך טיפוח אוהב ולאורך זמן.

כולנו יודעים איך נראה שיער פגום – הצבע שלו חסר ברק, הוא יבש, מרדני, סובל מקצוות מפוצלים ונשבר בקלות בעיקר בקצוות. עם המגוון הנפלא של מוצרים לטיפוח השיער המוצעים כיום, את יכולה להעניק לשיערך את ההזנה לה הוא זקוק. אנו ממליצים לך להתרשם מצבעי השיער הקבועים של גרנייה מסדרת "קולור נטורלס" המועשרים ב-3 שמנים: זית,אבודקו וחמאת שיאה.

הפורמולה בסדרת "קולור נטורלס" מסייעת בהזנה והחלקת סיב השיערה ויוצרת הגנה על השיער מפני נזקי היומיום. אנחנו גם ממליצים לרכוש מרככי שיער ומסכות אינטנסיביות כדי לשמור על השיער שלך בריא ומלא ברק.

אנו ממליצים, כמובן, לצבוע את השיער לא יותר מפעם בחודש. אולם, באשר לטיפולים מסוימים, כמו כיסוי שיער שיבה או צבעים חזקים, כמו למשל שיער הצבוע באדום בהיר או בסגול, יש ותצטרכי לחזק את הצבע שלך לעיתים קרובות יותר. עלייך להמתין, לכל הפחות, שבועיים לפני שאת שבה וצובעת את שיערך.

אם שינית לאחרונה את צבע שיערך באופן דרסטי, זה ממש לא רעיון טוב לשנות את הצבע שוב כל כך מהר. אנו ממליצים שתשקלי היטב את בחירת הצבע לפני צביעת השיער, בעודך לוקחת בחשבון את גוון העור שלך, צבע השיער הטבעי שלך והמטרה. זכרי, אינך יכולה לדעת מהי תוצאת הצבע המדויקת שתקבלי, מאחר שאין גוון שיער ומצב שיער הדומים זה לזה.